Sidor

fredag 1 april 2011

Jag är inte direkt sugen på att lämna sängen och gå till bussen. För det första hör jag hur regn smattrar mot fönstret, tittade ut och fick de bekräftat. När jag gick in i badrummet så såg jag mina extremt snygga ringar underögonen. Men det är skönt att min trötthet syns.


In och räkna matte två timmar så jag kanske slipper sitta med matten något under helgen. Sedan ska jag vandra ner till körskolan och handla en BE-körbok åt pojkarna i frankrike. Sedan vet jag inte om jag ska spendera den resterande timme av väntan på bussen med att gå i klädaffärer eller om jag ska vandra till Willys och handla lite. Egentligen så klarar jag mig över helgen med den mat som finns, men är väl aldrig fel att handla om de finns lite schysta varor.


Nej, väcka min syster som jag lovat kanske.


Inga kommentarer: