Sidor

torsdag 7 april 2011

Vad hände med vårvädret? Nu är de storm utanför och inte har solen vart framme något idag, kanske en isbjörn eller två som flög förbi i blåsten. Jag har istället spenderat hela dagen i stort sett inomhus. Monika kom förbi i morse och vi försökte förstå tvättmaskinens problem men nej, inte vart vi smartare.

Har gjort följande saker idag och jag måste få säga att de är vuxenpoäng på vissa grejer! Handtvättat (tvättmasiken ville inte tvätta ur tvättmedlet från kläderna) gjort ren en äcklig smutsig spis, gjort klart min inlämningsuppgift till imorgon, handlat, lagat middag, hängt tvätt, plockat i och ur disk, pratat med syster, pappa och Jens på skype, pratat med mamma, vart med Tobbe och städat i köket. Inte i denna ordningen men ja, fan vad jag har lyckats vart social ser jag nu.. trots att de känns som jag vart ensam stort sett hela dagen.

Inga kommentarer: