Sidor

torsdag 21 april 2011

Vaknade klockan 05.20 detta var ytterst irreterande då detta innbar att jag klarat mig på 4 timmars sömn idag. In till skolan och hade genomgång av saker till provet, men beslutade mig för att skriva det efter lovet så jag har större chans att skriva bra på det. Vandrade upp till jobbet med tungaste väskan och så var passet igång 11.15. Undrar hur många jag serverar på en timme egentligen. Fick sluta 13 minuter tidigare (18.32) och hann därmed en buss hem till Hallsta. Gick direkt till Nella och Staffan där också Tobbe och Linus fanns på plats. Senare kom även Tove och Amanda. Trevligt tills man började se i kors och nu ska jag sova för ska upp åtta och sedan åka iväg mot Östhammar för att bli upphämtad av min kusin och Hampus, ska spendera påsken hos henne och barnen. So over and out, sleep tight.

Inga kommentarer: