Sidor

måndag 30 maj 2011

Lördagen bjöd på jobb och när jag kom hem sedan åkte jag med som sällskap till Fine in till Norrtälje igen. Hon var taxi till sin bror med kompis och jag hade ju inget bättre för mig så why not. Kom hem och gick över till N och S där folket hade vart på en ålandstripp innan och festen fortsatte där. Att bjuda på sig själv är något vi är grymma på måste jag tilllägga! Underbara människor jag omger mig med som utan problem kan stå i underkläder och dansa till gamla 90-tals låtar. Kom hem till två och försökte desperat få lite sömn innan jag jobbade ett 8 timmars pass. Trött och slut vill jag tilllägga men det gick finfint. Fine var en ängel och hämtade mig då det var lite omplanering. Idag är de första dagen på över en vecka som jag kunnat sova utan att behöva ha en tid att passa. Men bara för de så vaknade jag varje timme från klockan 5 men lyckades få mig att somna om varje gång till klockan elva. Såg att H&M har storrea så var tvungen att beställa en väska jag velat ha hur länge som helst och som nu kostade 99 kr, lite andra grejer hamnade i korgen med och Jens bidrog med att klädes plagg som han ville ha. Ska snart vandra iväg till bussen för att jobba 15.30-20.00.

Inga kommentarer: