Sidor

måndag 2 maj 2011

Morgonen bestod av att snozza några gånger innan jag sparkade mig själv ur sängen. Denna morgon var det inte lätt att ta sig upp, antagligen för att jag inte kunde somna inatt. Piggnade iallafall till när jag kom fram till Norrtälje och fick spendera 1 och en halvtimme i fikarummet innan jag började. Dagen gick snabbt, lyckas fortfarande att göra mig illa på händerna hela tiden. Börjar se ut som jag går och gör något våldsamt om dagarna eftersom jag har små skärsår, skrapsår och brännmärken på händerna. När jag väl slutat fick jag vänta på bussen i över en timme, spenderade en kvart på H&M innan de stängde och kom hem med en sjukt snygg korallfärgad bikini och en tubtopp.

Väl hemma så slängde jag mig över middagen, var så hungrig att jag frenetisk tuggade tuggummi hela vägen hem så snabbt att jag svalde en massa luft. Fick prata med Jens över skype, killen är ju inte dum! gick till ett McDonalds i Köpenhamn för att jo där har de ju gratis internet, haha.

Inga kommentarer: