Sidor

tisdag 24 maj 2011

När jag vaknade i morse ville jag verkligen inte gå ur sängen. Jag var så trött, började med de jag är bäst på när jag inte vill göra saker: ursäkter. Började ha en inre monolog om jag skulle stanna hemma (sova några timmar och sedan plugga hela dagen) eller åka in på lektionen. Vart lektionen som vann så in till Norrtälje och hade den sista matematiklektionen, genomgång inför nationella imorgon. Kom hem och gick en sväng med Fine som hade rast samtidigt som jag kom hem. Sedan så la jag mig i sängen och minns inte mer än att jag vaknade halv sex. Har inte vart många knop sedan dess. Har pluggat, diskat, pussat på älskling en sväng och ätit. Nu väntar sängen på mig, lär ju vara pigg om provet ska gå de minsta bra och om jag ska vara vaken när jag jobbar efteråt.

Inga kommentarer: