Sidor

söndag 1 maj 2011





Varje kväll(som jag sover ensam) startar jag alltid ett avsnitt av någon serie som jag redan har på datorn. Har på med mycket låg volym och sedan sätter jag på mig en sådan där svartmask över ögonen för att inte störas av ljuset. Förstår inte varför jag ska jag ha skiten på när jag störs av ljuset och ljudet om de är för högt, men kan inte somna utan det för att de blir för tyst i rummet då. Har så att jag har olika sidor i sängen jag sover på i sängen beroende om jag är ensam eller ej. Måste sova ytterst om jag sover med någon för annars känner jag mig intyckt i väggen vilket leder till en känsla av klaustrofobi. Men sover jag själv sover jag alltid längst in för att komma bort från kanten, har fått för mig sedan jag var barn att om man ligger ytterst när man är ensam att något ska dra ner en under sängen.. vet ju att de inte finns annat än kanske någon dammråtta under sängen men lägger mig av automatisk innerst. Om sängen står mitt i rummet vill jag helst inte sova i sängen alls.. Komplicerad människa var det ja.

Inga kommentarer: