Sidor

fredag 10 juni 2011

Jobbat fyra dagar i rad. I tisdags så gick ner till på G efter jobbet och grattade Linn lite snabbt på födelsedagen. Onsdagen så gick jag till Johans lägenhet i Norrtälje där Jens och Nicke också fanns. Hamnade på systemet och har nu ett lager med goda cider att smutta på nu när sommaren är här, sitta ute med en iskall cider är vardagslyx. Promenerat en massa med Fine, vilket innebär att jag också ökat mitt antal myggbett och framför allt har jag fått de i ansiktet(!) och på röven. Jens har börjat jobba idag och därför har jag nu en kille som sover ganska tungt och som antagligen kommer väcka mig av misstag eller av ren elakhet kvart över fem imorgon när han går upp för att göra sig klar för jobbet. Men jag, jag vill bara sova imorgon för att ladda för att orka med att jobba på söndagen innan jag har de ledigt sedan, skönt men känns dumt att vara ledig 10 dagar när jag egentligen vill tjärna pengar.. men inte jag som gör mitt schema.

Inga kommentarer: