Sidor

torsdag 27 oktober 2011

Lördagen närmar sig och paniken kommer krypandes längst ryggraden. Känns som jag kommer få på papper hur dum jag är, ångest! Högskoleprovet väntar.

Idag vart det att övningsköra med min kära mamma i över en timme, de är inte så farligt att köra bil som jag har intalat mig själv i huvudet. Nu är de bara att försöka tvinga ut mig själv så ofta de går att övningsköra så man kan boka en kurs sedan. Efter att ha fokuserat stenhårt på vägen så behövde jag något lite mer avslappnade att göra, städa närmare bestämt. Rensade igenom garderoben och plockade upp alla kläder och grejer som jag har slängt omkring mig. Och sedan nu på kvällen en promenad, det mest avslappnade man kan göra.

Borde sitta och göra övningsprov på internet men vet inte om huvudet kommer klara av stress tillsammans med huvudvärken jag redan har. Och tycker att högskoleprovet inte är något man ska plugga in innan eller visst man kan förbereda sig, vilken jag kanske borde ha gjort...

Inga kommentarer: