Sidor

söndag 23 oktober 2011

Vissa dagar får man liksom en bra start på en gång och turen bara håller i sig. Började med att pojkvännen väckte mig runt tolv med att pussa ihjäl en och sedan fick man förfrågan om man ville ha frukost. Det tackar man ju inte nej till men den vart snarare en lunch men lyx att slippa göra den iallafall! Kom hem och slängde bara in grejerna på sängen och vandrade till Fine för att umgås med henne och Tobbe. Där vart jag kvar till för kanske en timme sedan och nu ligger jag här med endast en katt som sällskap och njuter av ett kallt glas cola.

Imorgon bär de av till Solna där jag ska få ryggen knäckt på Jens skola, får vi se hur mycket fel jag har på min kropp! Och efter de så ska jag spendera tiden med Jens och åker hem någon gång på tisdagen. Då väntar att plugga in en massa knasiga ord eftersom jag på lördag ska skriva högskoleprovet, Ångest med stort Å!

Inga kommentarer: