Sidor

måndag 21 november 2011

Så var man inne på en ny vecka igen. Helgen gick verkligen jätte snabbt och detta berodde troligen på att jag gjorde en massa saker. Fredagen spenderades med Jens och det vart en tur till Norrtälje då en bil behövdes besiktats. Lördagen var det utgång i Stockholm med brudarna! Super kul att få svänga på rumpan och dansa tills fötterna protesterade. Vaknade upp sent på söndagen och bilade sedan hemåt.

Och så var de måndag, en tur till Norrtälje vart det där min nörd till pojkvän införskaffades sig en Ipad 2 och jag köpte årets första julklapp till Fine. När Jens sedan skulle sätta sig på bussen in mot storstan åkte jag hem till Fine där det vart en massa mys framför tven.

Imorgon är dagen som jag längtat efter i två veckor, imorgon ska jag äntligen få se Breaking Dawn part 1!

Inga kommentarer: