Sidor

tisdag 1 november 2011

Vädret hjälper ju verkligen till med att hitta energin till att göra något, eller inte. Fast har ändå städat igenom rummet. Förstår inte hur fan de kan bli dammigt på bara några dagar, kan väl kanske ha med att göra att både golvet och möblerna är mörka. Har blivit en del övningskörning det senaste dagarna och eftersom de är mörkt alldeles för stor del av dagen så innebär det att jag har fått kört i mörkret, jag som inte tycker om det. Men de har fungerat iallafall! Och så var jag hos ögonläkaren igår, fått recept på glasögonen jag i framtiden kommer bära. Känns inte så kul att jag inte kan fixa felet med linser eller att jag bara kan ha brillorna när jag typ bara läser, noo det är heltid som gäller.. vilket antagligen jag inte kommer följa.

Inga kommentarer: