Sidor

tisdag 6 december 2011

December månad är här och julafton närmare sig allt snabbare. Bara tre julklappar kvar att inhandla också, tur att jag redan vet vad jag ska leta efter. Trots att de känns som jag inte gör något om dagarna så är min kalender ändå full med saker varje dag. Övningskörningen rullar på och igår fick jag bekanta mig med några rådjur vid vägkanten, så länge de inte är framför bilen så har jag inge större problem med dem. Kiropraktor besök som visar att jag antagligen har kronisk benhinneinflammation, något jag har misstänkt i många år efter smärta i benen vid tex jogging. Umgås så mycket det bara går att klämma in med Fine och Tobbe som bara bor några stenkast här ifrån. Julbakade massa en dag (läs fine bakade, jag åt degen) och spenderade några kvällar som sällskap då det varvade mellan att vara pratmaraton och snarkmaraton. Helgen spenderas med Jens, man måste passa på när han är ute i skogen igen.


Inga kommentarer: