Sidor

fredag 30 december 2011

Var inte piggast i stan när klockan ringde vid kvart i nio och jag bara fick cirka 3 timmars sömn men bara att gå upp och åka in till Norrtälje för att fixa håret. Vart att klippa topparna (och då menar jag topparna som typ 1-2 cm eftersom mitt hår tydligen inte var risigt(?!) vad har hänt då? brukar jämt få ta bort en decimeter) och att klippa en snelugg. Blondare vart jag också men har fortfarande min rödblonda grundfärg kvar, är så nöjd att jag nästan bor framför spegeln! Så går det när man har en frisör som vet vad man vill ha. Pojkvännen fick sig en snaggning han med eftersom hans hår växer värre än ogräs. 

Börjar fixa saker inför imorgon. Kläder framlagda, alkoholen inhandlad, naglarna målade med silver tippar och har provat locka håret för att se hur det kommer se ut. Känns helt sjukt att året 2011 snart är slut! Året har gått alldeles för snabbt och 2012 innebär att det blir en hel del förändringar som jag både ser fram emot men som gör mig lite väl pirrig i magen.

Inga kommentarer: