Sidor

lördag 21 januari 2012

Började dagen med att få en sovmorgon, underbart! Dock vaknade jag till klockan 6-8-9 och sedan slutligen vid 10. Tror kroppen har vant sig med att gå upp klockan 6 på morgonen. Känner mig bakfull däremot så undrar vem som partade med kropp igår?! eller är det bara för att jag fick sova som kroppen fick en chock och hamnade i ett bakfulls likande tillstånd?

 Igår åkte jag ut till Herräng efter skolan och spenderade natten där med Jens. Och idag så är jag åter tillbaka i min lilla lya i Norrtälje för eftermiddagen bjuder nämligen på en sittning i Solna för oss sjuksköterskor första terminen. Blir en tre rätters middag och som jag förstått så kommer de hända en massa roliga och skumma saker under denna middag. Spännande är det iallafall så har nu börjat projekt se-stilig-ut påbörjats som är temat för kvällen. Ska bara slita ur allt ur garderoberna och hitta något att ha på mig, lika svårt varje gång!


Inga kommentarer: