Sidor

lördag 7 januari 2012

Efter mitt förra inlägg så bestämde sig min externa hårddisk för att bråka med mig och de har de fortsatt med under dagen. Så nu är den hos Jens för att kanske gå att ordna till, jag och teknik är inte bästa vänner och då är de bra att ha en teknisk pojkvän! Vaknade och halsen var helt paj, lät som en kråka i målbrottet när jag försökte prata i telefonen. Gick över efter några timmar och jag vandrade då över till min moster för att min andra moster med mina kusinbarn tittade in. Så jag har haft en massa bebismys med Lukas och en massa bus med Hampus. Lukas som inte har träffat Jens innan vart helt betagen av honom, behöver man säga att hjärtat smälter lite grann när man ser sin stora kärlek sitta och ha en bebis i knät? 


Har också under dagen tvättat, plockat ur diskmaskinen och börjat packa.. Känns som att packa-projektet kommer ta tid, har ju så mycket att rensa ur! Nattduksbordet är avklarat och böckerna är i kassar. Nästa stora moment är kläder. Man har inget att ta på sig men man har mängder av kläder, som vanligt.

Inga kommentarer: