Sidor

söndag 1 januari 2012

Sammanfattning 2011

Började 2011 med att färga håret rödblont och senare på året rött.

Firade 2 år med Jens <3

Åkte till Åre på skidsemester (min första) med Jens
 och umgicks med Emelie och Robban som bodde där då.

Började att läsa naturkunskap B och Matematik B på Komvux 
för att få den behörigheten jag behövde till högskolan.

Fick jobb på Mcdonalds och var där i 6 månader.

Gjorde en Ullareds resa med min mami och fick samtidigt umgås med saknade Johan!

Skrev högskoleprovet, trodde att hjärnan skulle smälta ihop och explodera.

Fick mitt första stygn och också pröva på
hur underbart Citodon är när man har ont (visdomstand)

Hade trevliga utgångar, tjejmiddagar, ,hemmafester,
grillningar och en awesome kräftskiva.

Jens började sin resa mot att bli kiropraktor, vilket innebar att jag själv började
besöka skolans patientmottagning och fixa min egen kropp.

Fick beskedet att den 16 Januari 2012 så börjar jag studera till sjuksköterska på Karolinska institutet i Huddinge! 

Inga kommentarer: