Sidor

måndag 23 januari 2012

Trodde jag skulle behöva gå upp klockan 6 imorgon men insåg att jag behövde ju inte gå upp fören klockan 8! Värsta sovmorgon, var min första tanke och det är lite roligt att jag för bara en vecka sedan hade sagt att behöva gå upp innan klockan nio inte är mänskligt! Haha, lite roligt hur man kan anpassa sig så snabbt efter förändringar. Idag vart det en riktigt slappar dag, hade självstudier så då kunde jag ligga i soffan och mysa och läsa i boken mellan varven. Kände att jag inte fick vara litelite bakfull igår så fick nog någon efter-bakfylla idag. Imorgon är det som sagt skola och efter den så åker jag till min kära pojkvän och ska klämma in mig i hans minimala säng för på onsdag ska jag vara effektiv! Kolla på glasögon och fotas för att skaffa e-tjänste kort.

Inga kommentarer: