Sidor

onsdag 21 mars 2012

bild från Google.

Fick beskedet idag att jag klarat min inlämnade examination! 
Så jävla skönt att bara kunna släppa det och fokusera... på nästa. Men dagen började med att jag åkte till biblioteket och lånade en bok som heter: ... och jag vill leva. Ska använda den till nästa inlämnings examination, råkade läsa klar boken idag också. Så skönt de var att få läsa en VANLIG bok! Kom fram till att jag inte har läst något annat än kurslitteratur sedan jag började skolan. Stannade till hos Tove och där drack jag Chailatte för första gången, helt såld på det! Sedan har hela dagen spenderats i skolan med att skriva på fredagens inlämning med Hasna och Sofie, tur att de är så trevliga att umgås med så att man faktiskt kan ha riktigt roligt och trevligt medan man gör hjärnan sakta till mos.

Inga kommentarer: