Sidor

torsdag 8 mars 2012

Från Solna till Flemingsberg med pendel. 
Från Flemingsberg till Stockholms central med pendel.
Från Stockholm central till Danderyds sjukhus med tunnelbana.
Från Danderyds sjukhus med buss till Campus Roslagen.
Från Campus Roslagen ner till Norrtälje busstation med buss.
Från Norrtälje busstation till Hallstavik med buss.

Så har min resväg sett ut idag. Förstår inte hur jag orkar pendla 3 timmar enkel väg till skolan normalt sätt! Många års pendlade till skola och jobb har väl gjort en lite smått immun mot det. Fick springa snabbt som attan när jag kom till Campus och packa om väskan för en hemgång till Hallstavik under helgen och 10 minuter hade jag på mig sedan satt jag på buss ner till busstationen och vidare hem. Gjorde tabben och trodde att snön borde ha smält bort lika mycket här ute i skogen som i stan och Norrtälje men nej, Converse var ju inte det smartaste alternativet att ha på fötterna.

Inga kommentarer: