Sidor

fredag 11 maj 2012

Har haft några sköna dagar hemma i Hallstavik/Herräng. Vart en fika i Norrtälje med små syskonen på onsdagen då de ändå var i krokarna, mysigt och de slutade med att jag åkte med dem hem på en gång istället för att åka på torsdagen efter föreläsningen. Hamnade hos Fine när jag kom fram och slaggade hemma hos henne. När vi vaknade så åkte vi ut till Mormor BL i Herräng där det vart fika på altanen samtidigt som vi solade innan det hela avslutades med en promenad i skogen. Väl hemma hos min pappa så vart det god middag med pappa och systrarna och det hela avslutades med en massa mys med syskonen i soffan tills jag och Felicia fick för oss att ut och jogga i regnet och sedan träna lite styrka efteråt. 

Vart att sova sällskap med Carro under natten då jag inte har någon säng här än, tog ju med den när jag flyttade. Så en massa sovsällskap har jag haft den här veckan och ikväll får jag äntligen dela säng med min älskling! 

Inga kommentarer: