Sidor

torsdag 31 maj 2012

Har korvstoppat huvudet med så mycket information att jag tror det börjar rinna ut ur öronen. Imorgon klockan nio smäller det, dags för tenta och efter det så är det sommarlov! I tre dagar ungefär för sedan börjar jag jobba, på måndag. Efter det är de bara att börja plugga igen ifall man inte har klarat tentan så är omtentan den 18e, lika bra att börja i tid ifall det skulle behövas.. måste vänta en vecka på besked om man klarat det eller ej. 

Planerna för följande dagar:
Imorgon: Tenta och sedan ut och dricka lite med klassisarna efter.
Lördag: Plocka ihop alla kläder som ska med till Hallsta under sommaren och börja packa ihop lite i lägenheten.
Söndag: Hem till Linn med Fine och planera in ett datum för en babyshower för Linn.
Måndag: Första dagen på jobbet och så fort jag är klar för dagen ska jag och älsklingen in och kolla på våran lägenhet!

Efter det kommer de väl rulla på i rasande fart och innan jag vet ordet av det är det dags för inflyttning och  sedan skolstart igen.

Inga kommentarer: