Sidor

måndag 14 maj 2012

Har nog lyckats vända lite på dygnet under veckan, för här sitter jag och det känns som klockan är nio på kvällen med andra ord alldeles för tidigt för att somna. Så sysslar lite med att försöka göra avslappnade grejer som att ha ansiktsmask, smörja in kroppen och måla naglarna. Får nog tvinga mig själv att somna om en halv timme om jag ska vara vaken under dagens långa föreläsningar, men är väl bara att dricka lite berocca boost så man blir mänsklig. Efter föreläsningarna så är jag "ledig" (självstudier) resten av veckan, med andra ord borde jag sitta med näsan i boken och läsa på. Det ska jag försöka göra också samtidigt som jag tänker leva några timmar om dygnet.

Nu i natt kommer min kära mor och moster hem från en veckas semester, så ska krama lite på lille mami också och vara avundsjuk på hur brun hon är. För jag själv är ju så blek att jag bländar folk, men har faktiskt jobbat lite på färg nu två gånger men tycker inte det händer så mycket.. så kanske borde ta till solarium eller så blir det hardcore solning de två veckorna som jag kommer ha sommarlov, de som jag vet so far iallafall.

Inga kommentarer: