Sidor

fredag 3 augusti 2012

Ojdå, här var det tyst som i graven. Det har ju gått några veckor sedan jag senast skrev här, har blivit så att när jag inte har jobbat så har jag i princip däckat i soffan eller försökt hitta på något vettigt att göra. Sedan jag skrev har följande skett:

- Min klasskompis Johnny har vart på besök två gånger.







- Haft en babyshower för min goda vän Linn som kommer bli mamma när som helst (är beräknad idag, men bebis verkar trivas bra där inne)





- Hade sushimiddag med finaste vännerna som slutade i en spontan utgång då Tobbe hänkade på!











- Hade 3 och ½ år med älsklingen.






- Hunnit åkt till Uppsala två gånger för att shoppa



- Badade första gången den 26/7, sent kan jag ju meddela men har inte funnits väder eller tid.




- Fått några timmar sol, promenader och allmänt njutande. Trots att jag bara haft 8 dagar ledigt under Juli månad.






Inga kommentarer: