Sidor

söndag 21 oktober 2012

Har haft en riktigt trevlig helg, idag är första dagen som jag bara ligger och slappar i soffan, om man bortser ifrån att jag städat som en galning. I fredags vart det först lite dans fuego med Linn och när jag kom hem var det bara slänga sig i duschen och tvätta bort svettet innan det blev spontan middag inne hos grannarna. Åt god mat, goda drinkar och pratade en massa strunt. Kom hem sent på kvällen och man stupade i sängen samtidigt som det snurrade lite lätt. 

Hemmagjord P2 al a Patricia style!


Efter att ha tagit en ordentlig sovmorgon med pojkvännen och spenderat en del tid i soffan så åkte vi iväg för att hjälpa Linn och Viktor flyttstäda sitt gamla boende. Gick fort som attan, två timmar och då var vi fyra personer. Väl hemma beställde vi lite kinamat och åt middag tillsammans. Kvällen spenderade vi sedan i soffan med att kolla på Ice age 4, riktigt rolig var den då jag tittade.. man glömmer liksom bort filmen när det finns en otroligt go och söt bebis att stirra på istället, haha. Kom sent hem även denna kväll, men andra ord jag har helt vänt på dygnet nu.. somnar 02.00 och vaknar runt 11-11.30 not so good när man har skola några tidiga dagar nästa vecka.

Inga kommentarer: