Sidor

söndag 28 oktober 2012

Så var det snart dags för en ny vecka att ha sin början, har ingen aning vart tiden tar vägen! Den gångna veckan har vart lugn, få dagar i skolan vilket var skönt då jag samtidigt åkte på halsont som utvecklas till huvudbang såhär till slutet av veckan sedan om det är sjukdom eller vinet från igår som är skyldig har jag ingen aning om. 

Åkte hem i fredag till Hallstavik och spenderade kvällen med mellansystern och min far som kom hem från en 5 veckors tur till Thailand. Åt god mat och kollade sedan på Xfactor och spelade quizkampen tillsammans över grönsaker med dipp. 

På lördagen var det full rulle med att först fira minsta syrran som fyller 18 år nästa helg, shit tänk vad gammal jag måste vara! Så där träffade jag släkt och vänner över smörgåstårta, tårta och kakor. Därifrån vart det direkt iväg till tjejkvällen som skulle äga rum. Först hade vi en aloe vera försäljare där och sedan vart det tre rätters middag gjorda av Nella. Otroligt gott och otroligt trevligt hade vi det, antagligen därav att jag legat på soffan större delen av dagen idag.. lite för mycket gott vin som förtärdes.







Inga kommentarer: