Sidor

torsdag 1 november 2012

Ligger här i sängen och är lite små stressad då morgondagen blir både krävande och stressig. Dels så börjar dagen med att de ska hållas redovisningar, inte så kul att stå där själv och ha folk stirrandes på en och när man dessutom ska vara diskussionsledare för någon annans redovisning. 6 timmar är det utsatt att det ska ta och där kommer mitt stressmoment in.. Slutar då 15 och ska hinna hem byta om, sminka och grejer för halloweenfesten som börjar 19. Med andra ord pågrund av långa pendelvägen kommer jag typ komma hem, ha 10 min att fixa mig och sedan sätta mig på en buss in mot stan igen. Hoppas med andra ord att man kan skynda på alla redovisningar och kunna bli klara tidigare. Hoppet ligger alltså i att alla i gruppen ska vilja skippa ta pauser hela tiden och vara smidiga...

Nej, dags att sova så man orkar med allt imorgon!

Inga kommentarer: