Sidor

onsdag 5 december 2012

Så var vi inne på december månad och julafton kommer bara närmare och närmare. Idag har det som de flesta kanske redan märkt snökaos i hela Stockholms län. Gick upp vid sex och tog bussen in mot skolan men insåg på vägen att det inte skulle vara någon idag.. bussen var 20 min försenad, pendeln skulle vara försenad och jag bara kände att detta kommer inte bli bättre. Så vände hem igen vid Danderyd och det var ett smart val, slapp all kaos med kollektivtrafiken som jag läst och hör andra råkat utför. Hoppas att de är bättre imorgon så jag kan ta mig till praktiken!

Annars så har jag sysslat med lussebak idag andra omgången denna veckan, lyckades med att glömma sockret första gången men denna gången så kom jag ihåg! De vart super goda och fluffiga.


Har också julpyntat lite grann i lägenheten, så nu känns det riktigt juligt och mysigt.




Inga kommentarer: