Sidor

tisdag 8 januari 2013

Fick en läkartid och som vanligt visar halsproverna bara negativt på streptokock a, kan vara för att jag alltid för b eller c. Läkaren visste inte om det är halsfluss eller ett virus, 200 kr för att få höra att de ska gå över och fick ett recept på cocillana. Skönt att jag fick det iallafall så man kan få sova, tog en dos och sov i två timmar nu mitt på dagen medan Tobbe tittade in på oväntat besök. Sömnen behövdes efter att bara ha sovit tre timmar sedan igår. Har annars legat urslagen på soffan och kollat på serier, ända positiva med detta är att jag har noll matlust vilket innebär att jag kanske kan gå ner julkilona. Tvingat i mig lite nudlar och en smoothie idag, igår en smoothie och ett ägg.


Nej, ta en dos till och somna in som ett litet barn.

Inga kommentarer: