Sidor

lördag 2 februari 2013

Trodde dagen skulle spenderas i soffan med tristess men Linn smsade och ändrade på det. Vi träffades nere på centrum i Norrtälje och tog en shoppingvända innan vi gick och handlade varor för att kunna äta tacos tillsammans. Skulle titta på melodifestivalen men fanns ju inga vettiga bidrag alls så vi satt och pratade och skrattade åt Milo, hennes son som smälter ens hjärta med en blick. Man kan ju inte låta bli att tänka att man själv vill ha en liten, en del av mig och min stora kärlek men får avvakta några år så studierna blir avklarade och livet med våra blivande jobb kommit igång. Men nu finns iallafall denna lille pojke som kan smälta mitt hjärta så länge.

Nu är det sex and the city på tven samtidigt som jag fyller i min nya kalender med hur de kommande veckorna ser ut, älskar att ha kalender att skriva i och bläddra tillbaka i.

Inga kommentarer: