Sidor

måndag 25 februari 2013

Vart inte riktig som jag planerade i helgen, vart ingen utgång då käkarna visade vad de gick för! Jag låg hemma i soffan och stoppade i mig smärtstillande istället, hade hellre vart och dansat UTAN värk i käken. Men var mysigt att umgås med min mor i fyra dagar också.

Underbart vårväder vi börjar ha på dagarna, blir lyckligt i hela kroppen!

Idag har jag spenderat några timmar med att plugga i Stockholms stadsbibliotek tillsammans med några klasskompisar. Känns ändå som man har lite koll på läget men är en del som ska in än.. Imorgon är det föreläsning och sedan är det nöta som fasen. Ska efter föreläsningen till tandläkaren för att kolla käkarna, misstänker att det var visdomständerna som ställde till det för mig i helgen samt idag och så är det dags att kolla käften hur som.

Har också fått hem ett skrivbord/bokhylla som J fått i födelsedags present, invigde det idag med lite mer plugg som fortsättning efter biblioteksplugget.

Fan, snart fyller han år.., vad ska man köpa?!

Inga kommentarer: