Sidor

fredag 20 april 2007

Jävla kärring!

Jäkla dumhuvud,
som jag skrev innan så glömde jag busskortet hemma men jag fick ju åka med ändå. Men hem igen, svar NEJ! En jäkla kärring satt vi ratten och sa att jag fick inte åka med om jag inte hade intyg från skolan. Så jag frågar om ett intyg från skolan men dom får tydligen inte ge ut till gymnasielever! Jag kände bara för att skrika, hur FAN ska jag kunna komma hem hade dom tänkt!? Men tack och lov har jag snälla lärare, KG lånade mig pengar som jag hoppas räcker till bussen hem, eftersom dom ändra priserna hela tiden. Annars vette fan hur jag ska kunna komma hem idag, Mamma eller pappa får komma och hämta mig om det inte funkar. Men sitta här i skolan, suck. Jag får väl skylla mig själv som glömde kortet men vad fan! Står jag vid en skola och säger att jag glömt kortet borde jag ju få åka med!. Nu är jag på verkligen hemst humör ( märks på mina svordomar ) och har huvudvärk som in i helvete. Vill helst bara lägga mig och sova någonstans. När jag kommer hem sedan, OM jag kommer hem ska jag leta upp det dära jäkla kortet och sedan ska jag se till att jag inte tappar bort det igen. Och om jag måt förmodan skulle göra det så kliver jag inte på bussen till skolan utan det eftersom jag nu vet att man inte får åka hem istället. Nu känner jag bara för att skriva en massa taskiga och dumma saker men jag tänker hålla det för mig själv.
.......
Tack gode gud så har jag lite agromusik som jag kan lyssna på så jag slipper tänka för mycket. Tror inte att mitt huvud klara det för tillfället.
........
Jäkla sandkorn!
Inget vet vad jag menar med det men det gör jag.
Och det är inte något bra.
Måste man skriva kodat för att kunna skriva vad man känner? Det är någ bäst så, jag har ingen aning om vilka som läser min blogg egentligen och det kan ju vara så att jag skriver något som någon tar åt sig av, kanske tror att jag menar dom.
Så, när jag ändå är inne på det här med vilka som är inne på min blogg, tycker att alla dom som läser kan skriva en kommentar med sitt namn. Kan vara kul att veta vilka som följer mitt skriveri.
......
FÖRESTEN! är det fel att säga rev fast den stavas Räv? Var en het debatt om det på svenska idag, är bara jag och en till i klassen som säger e istället för ä. Men jag säger ord med Ä också. Jag tänker inte ändra på mig för att det ska passa andra!
.......
Jag säger vad fan jag vill, ser ut som jag vill,
lyssnar på det jag
och umgås med dom JAG VILL!
- Bengt

Inga kommentarer: