Sidor

söndag 22 april 2007

Uppsala.

Jag skrev ett inlägg igår men datorn dog innan jag han lägga ut det, och jag orkar inte skriva om det.
.....
Igår kväll så sov jag kvar hos Gösta, vi hade filmkväll med hennes mamma. Kollade på två filmer, ena var Superman returns och den andra var någon jag inte kommer ihåg namnet på. Men det var en tecknad film om en björn och en ren.

- Vad äter du?
- Trä, du då?
- Trä... ska vi byta?

........
Det lilla stycket finns med i filmen.
Vi som skulle upp tidigt imorse hade svårt att somna, eller snarare jag som inte kunde hålla tyst utan babblade på hela tiden. Men vi somnade och som vanligt vaknade Gösta först och jag var otroligt seg ur sängen, fixade iordning oss och gick till bussen. Emelie gjorde oss sällskap in och det gjorde även Pontus som kom trotts att han var sjuk och såg ut att vara halv död när vi släpade honom igenom affärer. Jag är ganska nöjd med mina köp: En Tunika,skor,strumpor och leggins. Jag ska in till Gränby på fredag igen om jag är ledig och köpa ett par till skor som jag inte hade råd med idag men som jag måste ha!.
......
Fick ett jätte gulligt kort av min Gösta <3

"Jag har tur som har en kompis som du."

- Bengt

Inga kommentarer: