Sidor

torsdag 26 april 2007

Min lärare har diamanter.

Hade svenska lektion idag om slagord. Diamant betyder tjocka glasögon.
Sista dagen nu i skolan eftersom jag är ledig imorgon och sedan mån-tisdag. Sovmorgon på onsdagen också, tycker det är ganska nice. Min kropp är fortfarande stel och jag har ont, men det har blivit bätte också. Igår var jag och grattade Voukko ( inte den som jobbade på central förut) och där tröck jag i mig en massa kakor och bullar. Kanske inte var så smart eftersom jag skulle ut och gå med Gösta. Men den dumbollen pratade i telefonen när jag försökte ringa henne, eftersom min syster hade mött henne när hon gick till Voukko och Gösta var påväg hem till mig även fast jag sa att jag var vid ekbacken ( suck ). Och när man ringer så pratar hon med Robin så man kan inte nå henne,
guldstjärna till dig Gösta!
.....
Skriver mer om dagen senare när det faktist har hänt något.
Men jag ju bjuda på några slangord:
Någon är en:
- Canada guss
- Belosh
- Shino
- Tajtish
- Cowboy
Och sist men inte minst: DIBBIDIBBI!
....
- Bengt

Inga kommentarer: