Sidor

lördag 28 april 2007

Två Dagar Glömda.

Förlåt mig käre läsare, jag har inte haft tiden med att skriva och berätta vad som har hänt. Men jag tar det nu när jag har tid.
......
Fredag: Var ledig ifrån skolan och sov fram till klockan 10 för att jag skulle ta bussen in till Uppsala, vilket jag egentligen skulle ha gjort. Väl framme vid Gränby Centrum så gick jag raka vägen fram till Sko August. Köpte mina skor!
JAG ÄLSKAR DOM!

fast nu får ni inte bli avundsjuka för att jag vart kär i dom ( menat till mina vänner). Sedan köpte jag skor till Gösta också. Var där inne två timmar och väntade sedan på bussen hem när det ringde på min mobil, Monika ringde och bjöd över mig och Gösta på middag hemma hos dom. Åkte hem i en smällhet buss och väntade sedan på att Gösta skulle komma hem från skolan. Vi gick tillsammans hemmifrån mig hem till henne ( Logiskt). Åkte ut till Herräng och var sedan där resten av kvällen. kan skriva lite kortfattat om vad vi hade för oss.
- Målade byrån och varandra
( Jens, Jag, och Gösta)
-
Hade tomatsaftkrig med Gösta.
- Spelade spel
- Masserade varandra eller snarare just då var det att plåga.
Och åt middag såklart.

....
Sedan så runt halv nio åkte vi hem och jag följde med Gösta hem eftersom hon inte är hemma på en vecka! Buhu!...Jag kommer dö.
...
Lördag:

Vaknade av den jäkla mobilen TVÅ gånger, ett sms från först 3 och sedan av Jens. Kunde knappt somna om men då när jag väl lyckats så ringde klockan. Det var ingen sovmorgon idag inte. Åkte ut till Herrräng själv denna dag och målade åter igen byrån, hann göra det två gånger. Jag gick till Bertil och räddade henne från städhelvetet. Fikade sedan med Monika och Malin. Gick hem till Jens mormor där, Jens lekte skogshuggare och jag hjälpte väl till lite sissådär.
Det gick bra iallafall, ingen dog. Gick hem till Jens sedan igen och där kollade vi på tv och jag vart åter igen bjuden på middag. Åkte efter maten hem och nu sitter jag i luren med Bertil. Hon hälsar till alla er som läser.
( Glöm inte att hälsa tillbaka!)
...

I thought you should know,You're not making this easy.


- Bengt

Inga kommentarer: