Sidor

tisdag 8 maj 2007

All i know is, I will be around.

I can see it your eyes you're hurting.
But pain is part of learning who you are.
All these truths can sometimes be deceiving.
When your whole world comes crashing to the ground.
Tell me, everything you need now anything at all
And I will be the one who's waiting anytime you fall.
You know I can't be like everybody,
Cause I can't tell you what you want to hear.
I don't know if I can make it better.
All I know is I will be around.
_________________________________________________________
......
Jag kommer var så körd, hade nationella provet i matte. Det var 120 minuter tror jag, men jag satt bara en timme. Egentligen gick det ganska bra (bättre än förväntat) men det känns som om det gick åt helvetet. Så nu kommer jag bara sitta här fram till det är lunch. Idrott har vi efter och jag som funderade på att jogga, kanske måste skita i det eftersom vädret är som det är.
Men det vart som tur var bra väder och jag joggade först och sedan tog en kort promenad ute i skogen, inte för att jag visste vart jag var men. När jag kom tillbaka till idrottssalen så var jag med och spelade pingis eller Hanna försökte ta livet av mig med bollen. Gjorde lite pilates övningar med Sabina och Jessika, jag har lånat en bok från skolan om pilates så jag ska börja med hemma. Kanske blir bättre i ryggen då.
________________________________________________________
- Patricia

Inga kommentarer: