Sidor

lördag 12 maj 2007

Girls Night.

Igår kväll så träffade jag tjejorna men innan det så gick jag och Gösta en sväng som slutade med att vi joggade halva banvallen ävenfast vi inte skulle. Hemma hos mig så var vi Gösta (Fine), Tove, Nella och Emelie. Bertil hade fortfarande ont i huvudet så hon kom inte. Vi satt och pratade först och sedan så började vi kolla på The Holiday. Emelie satt och grät? det trodde jag inte först men det var så sant så. Hon kärade även ner sig i Jude Law och ville bara kolla på honom och vart irreterad när han inte var med på bild.

Idag så ska jag kanske träffa Bertil en sväng och om jag kan så ska jag öven hem till Emelie och kolla på tv, Eurovision song contest. Men det var allt jag hade att skriva just nu.

Ha en bra helg!

- Patricia

4 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

Ja men, den filmen är ju så bra ju! :]]]

Anonym sa...

ÄLSKAR DEN FILMEN !

Anonym sa...

HAhahaha jaha du måste godkänna först xD bra där av mig ;)