Sidor

fredag 11 maj 2007

Klara med Nationella.

Nu är alla proven i nationella både i Engelska och Matte klara. Känns skönt, matte provet hade vi första lektionen och det gick väl lite sådär. Men om jag tror att det är ett ig så blir jag inte besviken sedan. Har suttit och skrivit en A4 sida med band som Kattis ska kolla igenom och se om hon hittar något hon gillar. Hanna, Ida, Malin och Kattis vart ganska chockade när jag bara skrev ner band på band och dom tyckte att det aldrig tog slut. Men egentligen så är inte alla banden jag lyssnar på med där eftersom jag inte kommer ihåg namnen på alla. Annars har jag inte gjort så mycket i skolan förutom att ha "svenskalektion" vilket inte var en lektion utan jag skrev då listan och satt vid datorn, men jag jobbade lite faktist. Skrev ett Sms till sjuklingen för att höra det var med henne.

Min Tomtenisse har en överarbetad verkstad, Jag menar då min Bertil som har haft huvudvärk nu hela veckan.
Krya på dig gumman <3
......
Senare idag så ska jag träffa Gösta,Hulda, Ola och kanske Tove. Vi får se om Bertil dyker upp men det visar sig.
- Patricia

Inga kommentarer: