Sidor

söndag 6 maj 2007

Gösta har kommit hem!.

Dagen har jag spenderat med mina härliga tjejor.
Fick Sms från Emelie tidigt imorse där hon undrade om vi skulle hitta på något under dagen. Gösta, Jag och Johannes åkte ner på mopeden till Tulka där vi fick sällskap av Nella som kom lite senare. Vi pratade en hel del och käkade glass, kolasås ( hemmagjord av Emelie) och kladdkaka ( även den gjord av Emelie). Man måste bara säga att hon gjorde ett bra jobb. Johannes ville kolla på hästarna så vi gick ut i det fina vädret och kollade på hästarna, jag vart väldigt förtjust i en av deras hingstar. Sedan hade Johannes tröttnat på att vara i Tulka och bjöd med mig, Emelie och Nella hem till honom.
Han kommer att bli en liten Casanova när han blir stor.
Hemma hos Gösta var vi bara ett tag för vi åkte hem till Tove och var med henne och Amanda ett tag. Åkte hem till Gösta igen och hoppade på studsmattan. När vi inte orkade det mera så la vi oss fyra där och solade. Jag var så klart vitast av oss alla.. Nella åkte och lite senare åkte även Emelie. Fick middag hos Gösta och vi gick sedan en efterlänktad promenad.
Så en hel dag med Brudarna kort och gott.
- Bengt

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack ska du ha :D / emz

Anonym sa...

Så du blev förjust i en av hingstarna ;)