Sidor

måndag 7 maj 2007

Regn, Regn gå din väg.

Fy tusan vilket tråkigt väder, först så har man en dag då allt är varmt och skönt. Dagen efter så är det mörkt, kallt och blött. .

Det måste vara typiskt Svergie att ha det vädret.




Pratade med våran idrottslärare och vi ska vara inne som tur är, och tydligen skulle jag få välja vad vi ska göra på idrotten idag (?). Jag sa att basket är ju roligt och tydligen ska det bli så.



Har suttit och pluggat in hundraser nu på morgonen, men det borde inte bli så svårt om läxan är upplagd så som jag tror. Vi borde skaffa en soffa i klassrummet som man kan sova i, jag är helt slut. Det är mitt eget fel men inte är det jag som har bestämt att skolan ska börja så tidigt eller att bussarna till Uppsala ska gå på så dåliga tider.
...
Senare:

Vi hade idrott och det var basket, vilket är jätte roligt. Men jag, vet inte alls vad det var med mig men jag fick kräkreflexer och allt bara snurrade. Så kunde inte spela så mycket direkt. Har vart nere i djurhuset och fotat djuren där.

Får/Lamm

Skrattduvor

Degu
..
Vintervit dvärghamster



Efter regn kommer solsken.

- Bengt

Inga kommentarer: