Sidor

lördag 5 maj 2007

Här blir man slagen i sömnen.

Igår så var jag och hälsade på Centralskolan och var med Bertil på hennes Tyskalektion, inte för att jag fattar något på tyska men. Efter att jag vart där så skulle Bertil med Jens in till Norrtälje så jag gick hem och väntade på att dom skulle komma hem därifrån. Väl i Herräng så tog Bertil och jag cyklarna ner till en strand. Men först så cyklade vi fel eftersom Bertil var så intresserad av det jag sa, det var bara att vända om och tillslut kom vi rätt. Satt där på en Filt med chips i munnen och filtar på oss.


Vi tog 101 bilder.


Bertil, det rosa filtmonstret.
Har premier när filmen släpps.
Det var meningen att jag skulle ta sista bussen hem men det gick inte försig. Jag vart kvar där under natten, vi försökte kolla på The Grudge igen men vi bara skrämmer upp varandra så vi skippade det. Trötta som satan var vi och Bertil slocknade så jag låg där själv vaken och kollade på något program som hette något med Robin. Somnade tillslut och vaknade tidigt av min telefon, försökte läsa vad som stod och jag fattade tillslut. Jens var så snäll att han svarade på mitt Sms klockan 07.59. Jag vaknade andra gången av att jag fick Bertils hand rätt i ansiktet. Somnade igen och vaknade vid elva, satte mig vi datorn och spelade tetris tills Bertil började vakna till liv. Åt frukost och lite allt möjligt. Sedan skulle vi gå till Jens och lämna laddaren som jag lånade kvällen innan för att jag överlever inte om min telefon är död. Eftersom Bertil skulle iväg på middag innan min buss skulle gå hem så stannade jag kvar hos Jens och kollade när han kopplade in högtalarna. Satt där och pratade med honom medan han krånglade runt med kablar överallt. Min buss gick och jag missade den inte, vilket jag trodde att jag skulle göra. Nu sitter jag och har ingenting att göra funderar på att ringa Gösta.

Hon kommer hem imorgon! <3



- Bengt

1 kommentar:

Anonym sa...

Intressanta bilder... ;)