Sidor

torsdag 3 maj 2007

Nu är det över.

Alla nationellaproven i engelska är klara nu. Vet inte hur det gick och vet inte riktigt hur jag känner att det gick. Ganska lugn dag i skolan med endast en riktig lektion men då satt vi och kollade på Power Point presentationer. Kom hem och ringde Bertil som har vart nu med mig.
Vi gick ut en sväng, fast jag ville jogga men tydligen hade Bertil joggat 45 minuter i skolan så hon kände inte riktigt för det. Får ta det en annan dag helt enkelt. Sedan käkade vi middag och till efterrätt Wienerbröd som Bertil strödde ut över våran stackars dator när skrattattackerna vart för många.

Människa. Respekt.
Respekt. Människa. Dig.

Att ordet Toarulle kunde vara så roligt det hade jag ingen aning om, men med tanke på hur mycket vi skrattade så måste det har vart något komiskt med det hela.

- Bengt

1 kommentar:

Anonym sa...

Ah : ) Har ni också haft nationella prov i engelska : D Själv hade jag i Engelska B igår...