Sidor

söndag 27 maj 2007

Morsdag <3

Fredag:
Då umgicks jag bara med min kära mamma. Vi var helt ensamma hemma för att syskonen sov borta. Det är väldigt sällan som jag och mamma få vara ensamma, bara hon och jag. Vi satt och prata, om allt möjligt. Hon är så förstående, Hon ger råd och Hon framför allt finns där för att lyssna.
Min mamma är bäst helt enkelt! <3

Lördagen:


Då vaknade jag tidigt?. Jag som ville sova fram till klockan ett men jag vaknade av solljus mellan persienerna och en blå himmel som blygt tittade in. Det gick bara inte att sova när man såg det. Ringde Fine och Emma, så att dom skulle komma över vilket dom gjorde. Vi pratade, promenerade, hoppade, försökte få liv i Fines mopped som nu har gett mig ett fint blåmärke och var allmänt glada. Fine åkte hem först och Emma lite senare men hon höll på att glömma att hon skulle hem eftersom vi började prata när hon skulle åka, vilket resulterade i att hon glömde bort att hon skulle åka.

Söndag:


MORSDAG!
Har städat hela huset med hjälp av syskonen eller snarare jag och Carro. Väntar nu på att mamma kommer hem så man kan gratulera henne.
- Patricia

Inga kommentarer: