Sidor

torsdag 24 maj 2007

Krossat glas.

Okej, jag har bestämt att för varje negativ sak jag skriver måste jag skriva en positiv sak. Så jag ska väl börja. Igår så kom Emma hem till mig som bestämt men bara pågrund av att jag lovade att plugga med henne. Hon har ett ett biologiprov idag och jag älskar som sagt det ämnet så jag ställde med glädje upp att studera med henne. Men det kommer den negativa saken då, Jag hade sönder min fina glasvas som det finns ett ljus i! Vad man kan lyckas med egentligen.. Och inte bara det jag fick den av Emma förra året och så går den sönder när hon är där. Den är trasig, halva är borta men jag satt dit den igen. Skiter i att den är trasig, det passar väl mig just nu. Okej, nu det positiva Jag hade kul med Emma och jag skrattade. Hade ingen huvudvärk när jag hade ringt henne. Hon är en mänsklig alvedon. Lärde min syster att köra moppeden på kvällen och det gick bra det med. Gick och la mig i mammas och pappas säng en stund och pratade med mamma som försökte läsa. Kom på att det var grymt länge sedan jag sov där.. Jag har blivit äldre helt enkelt. Idag fick jag reda på mitt nationella i engelska och jag fick VG! Är grymt nöjd över mig själv. Senare idag ska jag träffa Amanda en sväng. <3

Det står 1-3 till det positiva än så länge.

- Patricia

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis till VG i nationella :)