Sidor

torsdag 31 maj 2007

När sjukdom tittar in.

Tycker det börjar bli lite tråkigt att skriva blogg, det kanske är för att jag skriver så ointressanta saker eller så har jag inget att säga. Vad jag har gjort idag brukar vara det jag skriver mest om eller så kommer det in en låttext men är det så intressant att läsa? Jag har börjat fråga mig själv det. Men eftersom det är många som verkar kolla på min blogg så måste det vara lite intressant iallafall.

Idag så var det ganska meningslöst att åka till skolan eftersom jag bara var med på en lektion om man kan kalla det en lektion ens. Hade ont i halsen..Och det är faktiskt sant. Så jag kom hem till elva och spenderade sedan dagen med min sjuka mamma, hon är inte sjuk i huvudet eller så utan hon är sjuk på riktigt. Vi kollade på filmer och låg bara båda två i soffan. Sedan kom Fine hem och vi gick en sväng i detta tråkiga/ blöta väder. Slutade hemma hos henne där jag var tvungen att låna ett par byxor eftersom mina var fuktiga av allt vatten. Hoppas jag inte blir mer sjuk än vad jag redan känner mig, jag var smart någ att ta mina converse med hål i sulan när det duggar.
- Patricia

1 kommentar:

Anonym sa...

Alla verkar sjuka nu för tiden :p Hoppas du blir frisk :)