Sidor

söndag 3 juni 2007

Nu börjar det nalkas sommar.

Fredagen då så träffade jag Emma. Skulle sova där eftersom vi skulle upp tidigt nästa morgon. När vi ändå var i Herräng så kollade vi på teater, det var bra. När det sedan var slut så frågade jag Joel om hans "låsas mustach" gick att ta bort och det kunde man så klart göra. Rent refleks mässigt så tog jag tag i den och slät bort den. Kan tänka mig att det inte var så skönt men han förlät mig. Emma lyckades sedan på något sätt somna mitt i en mening och det retas jag med.

Lördagen då så gick vi upp tidigt enligt mig för att åka till Uppsala och kolla på BMX, Jens skulle cykla. Det var ett tag sedan man kollade på det men fortfarande lika kul. Vädret var strålande och även jag har nu blivit solbränd, bara det är ganska otroligt. Man levde på isglass och sol där borta men även på "utsikten". När vi åkte hem sedan ville jag och Emma att christer skulle vända bilen och det skulle inte ha skadat om han hade det. Jag och Emma var inne på lite helt olika saker när vi åkte hem för hon sa: såg du? och jag svarade: Ja, jag såg tivolit. Men det menade ju inte hon. På kvällen så träffade jag knasbollarna Fine och Emelie, vi hade allsång på stuttsmattan och sedan så kollade vi på film eller snarare lyssnade på låtarna. Pratade en massa och det var bara trevligt att Emelie öppnade lite på sitt hjärta.

Söndagen så åkte jag,Emma och Fine till ALBORGEN! Gud vad jag älskar det stället, har vart där tre gånger nu men vill dit igen. När vi kom hem glada och nöjda så fick Fine hjälpa mig med att plugga.

- Patricia

1 kommentar:

Anonym sa...

Du var verkligen tvungen att ta upp min lilla "insomnings incident", eller hur? x)

Emma <3