Sidor

tisdag 15 maj 2007

Pistiller och Ståndare.

Först och främst vill jag tacka Bertil för hjälpen och stödet igår med min förbannade läxa. Att jag fick springa runt och ordna mat var inte så farligt, det bjuder jag på. Tror att gubbsjukan börjar slå till, Bertil hade "tappat" bort sitt busskort och det märkte hon typ 6 minuter innan att bussen skulle gå. Panikslagen sprang hon runt och letade, det låg SÅ KLART i en ficka på jackan som inte syns utefrån. Men hon hann tack och lov hem med bussen. NU har jag äntligen blivit inbokad på en körkurs! Bättre sent än aldrig, det är väl så man brukar säga. Efter den 7 Juni så rekommenderar jag alla att hålla sig borta från vägarna, fö då är det jag som sitter bakom ratten!

Idag har jag fått reda på två betyg, idrotten och Etologikursen. VG kommer jag att gå ut med i Etologikursen, kunde ha fått ett MVG om jag inte hade fått min jäkla ångest... G till VG har jag idrotten men den kursen är inte avslutad och kommer fortsätta nästa år så det blir ett säkert VG på den nästa år. Har suttit och pluggat in om ståndare och pistiller nu på växt och djurlivslektionen. Kattis fattade inte riktigt vad som var vad men kom på att ståndare liknar ju ordet stånd så det måste ha men en kille eller så att göra. Vilket är rätt, men man kan ju tänka så om man vill. Funderar på om man ska ta det lugnt hela dagen framför tven eller om man ska träffa Gösta och berätta lite.. Hon har ju inte fått reda på det än. Haha, tydligen har jag blivit elak(?) Vad kan Gösta mena med det... bara för att jag retas med att jag vet vad hon ska få av Robin.

I was ripped apart but held by glue
- Patricia

Inga kommentarer: