Sidor

tisdag 12 juni 2007

Blixtrar & Dunder.

Mitt humör det är ganska instabilt just nu, igår mådde jag inte bra men idag så känns det bättre. Jag vet inte om det beror på att jag känner mig sjuk eller om det faktiskt är något som får mig att må såhär. Det är en fråga som jag borde kunna svara på men jag vet inte. Jag vill inte bli sjuk nu när jag får sommarlov imorgon och jag vill inte gå runt och vara nere heller för den delen. Vill inte förstöra sommaren med mitt dåliga humör. Som tur fanns Fine där för mig igår, hon ringde även fast hon inte behövde. Först fick man en utskällning som jag faktiskt förtjänade men sedan flöt det bara på och det kändes bra att ha pratat med henne även fast det var jobbigt för henne, och det gör att jag har svårt för att säga varför jag mår som jag mår om det skadar andra.
.....

Vill bara tacka henne för att hon finns där för mig även om jag är möjlig ibland!
Du & Jag, så kommer det alltid att vara!

Tusan vad det åskade och blixtrade inatt då! Vaknade vid två tiden och kunde sedan inte somna för att det lät för mycket. Som tur är har man sin älskade Ipod som räddade hela situationen. Idag ska jag först nu med klassen ut till KG och ha femkamp får se hur lyckat det blir. Med tanke på att vissa i klassen ( nämner inga namn ) är otroligt barnsliga och verkar inte ha ett roligare liv än att gnälla på alla andra och förstöra. Bara nu imorse så märkte jag att dom hade lagt en massa pennvess på stolarna. VÄX UPP! När jag kommer hem ska jag till Fine och träffa lite folk där. Det var prat om brännboll men vi får väl se.


- Patricia

Inga kommentarer: