Sidor

tisdag 12 juni 2007

Uppdatering

Tänkte då ger er lite info om vad som hände efter att jag skrev det tidigare inlägget. Åkte då som sagt ut till min Lärare KG och där vart det både tre-kamp,promenad och glass. För min del vart det också att köra klockan med Hanna. I bussen påväg dit sjöng mesta dels jag och Hanna disneylåtar men jag hörde att dom andra stämde in ibland. Kom hem och kastade mig in i duschen och sedan hem till Fine. Där möttes jag av Tove och Linus och slutligen Robin. Kom fram till att vi ville inte spela brännboll utan åkte hem till Tove och spelade Kubb. Det var roligt tills jag fick en pinne på mitt knä.. så nu är det blått och gör ont får se hur det ser ut i mina shorts sedan. Lånade också SingStar av Toves granne och det sjöng vi för fulla halsar!
En jätte trevlig dag/kväll med vänner.

-patricia

Inga kommentarer: