Sidor

fredag 8 juni 2007

Dagarna passerar och man hinner inte skriva.

Då har man hamnat efter igen med vad som har utspelat sig.
Torsdagen då var jag först på Körkurs ( handledarkurs ) med min kära mor. Vi åkte in lite tidigare bara för att umgås och strosa runt i Norrtälje. Tre timmar satt vi och lyssnade på Åke som höll i kursen och det var faktiskt inte så tråkigt som det låter utan Åke gjorde det roligt att lyssnar på. När vi var klara där så körde mamma mig direkt till Linn som fyllde 17 år!
...
...
Fick tårta och hade det jätte roligt. När klockan var (någon tid) så gick jag och Tove hem till henne för att kolla på Coyote Ugly. Vi pratade en massa genom filmen men såg hela iallafall, tjejer kan ju göra två saker samtidigt. Gick hem runt tolv och sjöng för mig själv hela vägen hem. Idag så har jag först vart med Emma i skolan på en lektion eftersom jag sedan fick veta att den andra skulle vara tyska...Så då gick jag hem till Fine istället och umgicks med henne och en kille kallad Robin. Jag såg inte först att det var han för han...är smal och ser inte ut som honom. Så första tanken var att det var en kusin till Fine men det var det så klart inte. Vi inhandlade saker till imorgon och sedan umgicks vi ganska så flitigt. Robin tog en tupplur så jag och Fine gick en sväng i värmen. Kollade sedan in ett gammalt manus, det var grymt roligt att läsa igenom. Vart bjuden på middag och sedan såg magen ut att vara gravid kan jag meddela.
-Patricia

Inga kommentarer: